PAESE NR 326 I P2 - VOLUME GLOSS HEAVENLY GIRL


Paese jako jedna z pierwszych polskich firm kosmetycznych wypuściła na rynek lakiery do paznokci z piaskowym wykończeniem. W kolekcji jest jak narazie 10 kolorów.



Jako pierwszy wpadł mi w oko numer 326  - piękny, pastelowy, delikatny róż, chociaż najchętniej wykupiłabym połowę oferty.



Lakier kryje już w zasadzie po pierwszej warstwie, ale dla uzyskania fajniejszego efektu warto nałożyć drugą. Schnie bardzo szybko (co mnie zaskoczyło) i ma dobrą trwałość. Zmywa się bez problemu. 


Struktura nie jest bardzo chropowata i to mi odpowiada. Nie lubię mieć wrażenia, że mam na paznokciach papier ścierny. Aplikacja lakieru jest bezproblemowa a pędzelek wygodny w użyciu. 

Lakier piaskowy zestawiłam z lakierem o przepięknym błękitnym kolorze i żelowym wykończeniu z p2 z serii Volume Gloss nr 100 heavenly girl. Jestem absolutnie zakochana w tym odcieniu! Nasycony, intensywny a zarazem delikatny.. Pierwsza warstwa zapewnia niemalże 100% krycie, a gruby pędzelek i dość gęsta konsystencja ułatwiają malowanie. Lakier nie smuży, nie robi zacieków, schnie standardowo. Trwałość też na plus:) Polubiłam tą serię i z pewnością skuszę się na więcej kolorów.  



p2 - 12ml/ 1,95€
paese - 9ml/ 11-15,90zł

Teraz mam ochotę na Golden Rose.. widziałam już na blogach taką śliczną brzoskwinkę..:)


54 komentarze:

  1. bardzo,ładny delikatny kolor Paese.Chcę go:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten róż jest śliczny. Z Paese mam odzywkę którą polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A którą?
      Ja ostatnio kupiłam utwardzacz akrylowy i też jest fajny.

      Usuń
  3. ojej ale bajerancko to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygląda ten Paese. A miałam go ostatnio kupić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę, chyba muszę kupić w końcu, bo się napalam tyle tego na blogach ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. chcialam ten rozowy ale juz nie bylo i kupilam czarny :) masz sliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba kolory rewelacyjne:) A Paese jest chyba bardzo podobny do piaska z Barry M:)

    OdpowiedzUsuń
  8. GR są śliczne - paese również tylko szkoda że dla mnie trudniej dostępne :) ale jak poszukam to zapewne się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ła... ten Paese jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. znacznie bardziej widza mi się te piaski z brokatem :)
    ale u Ciebie ładnie wygląda to połączenie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie można kupić te lakiery>??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przez internet;), w małych drogeriach, na wyspach Paese

      Usuń
  12. Bardzo fajny delikatny kolorek :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne połączenie :) Ostatnio w biegu oglądałam piaskowe z Paese. Żałuję, że nie kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten piaskowy róż jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Paese piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne lakiery i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaskoczyłaś mnie:) Nie wiedziałam, że firma Paese wypuściła na rynek lakiery o piaskowym wykończeniu:) Ten róż prezentuje się niezwykle interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Paese ze tego co zauważyłam kiepsko z działaniami marketingowymi

      Usuń
  18. Ten piasek wygląda cudownie! Będę musiała kupić ich:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piaseczek ma prześliczny, delikatny kolor :) Bardzo mu ładnie przy tym błękicie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. znoooowu te piachowe... znudzi się Wam ;P ale kolor piękny!

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten kolorek z p2 także mam :)
    Aguś - a ten piasek z Paese jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  23. jakoś nie mogę przekonać się do tych piaskowych lakierów ;) za to błękit podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. idealne zestawienie kolorow.podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się zestawienie tych dwóch przepięknych kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się to połączenie

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor tego P2 mi się zdecydowanie bardziej podoba niż ten paese, ale w połączeniu wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiedziałam, że paese ma piaski :)
    Ja ma cukiereczka z Golden Rose o iście różowiastym Barbie kolorze - podoba mi się
    ten śliczny i uroczy pastelowy różyk spokojnie mógłby u mnie zagościć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie do siebie pasują te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  30. U la la, piękne paznokcie i świetne lakiery:) Bardzo mi się podoba ta kompozycja kolorystyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Paese jest obłędny....! super połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Różowy piasek wygląda obłędnie, dobrze, że GR ma podobny kolorek, muszę mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piaskowy jest prześliczny, naprawdę coraz bardziej podobają mi się te "udziwnienia" lakierowe :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gdybym miała tak długie i ładne paznokcie to z pewnością również bym się skusiła na te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zakochałam się w tym różu ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. super zestawienie kolorków :) a róż jest BOSKI !

    OdpowiedzUsuń
  37. Totalnie się zakochałam w tych kolorkach !a ten róż ! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)

Odpowiedzi na Wasze pytania zamieszczam u siebie na blogu.
Proszę o nie umieszczanie w komentarzach linków do blogów i rozdań - takie wpisy będą przeze mnie usuwane.